torsdag 17 juni 2010

Sthlm el gröno.

Yes sir, igår var det spelning i Kungsträdgården i Stockholm och gick ju prima ballerina! Jag vill ha fler gig på 45 min, lovely helt enkelt. Efter det blev det några kalla öl, gröna lund och Insane med nästan hela kören. Otroligt mysig dag som avrundades på Å efter hemkomst. Sov till kl 11 idag haha, slutkörd..

Och mina jävla funderingar spinner vidare. De börjar trötta ut mig nu. Jag mår bra, som sagt, men jag önskar någon kunde ge mig svar bara. Typ ge mig ett facit med svar som "ja, du ska flytta till Australien" eller "ja, körslaget har förändrat dig massvis/inget alls". Men jag vet att det finns inget som heter facit gällande ens liv. Det är upp till mig vilka vägar jag väljer, om jag nu vill flytta till Sydney eller börja plugga något annat än socionom. Men ibland önskar jag någon annan kunde bestämma åt en.

Well oh well. Idag är första gången på länge jag inte har någon inplanerat. Så ska nog dra mig ut på balkongen nu och sola.

Pouces.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar