måndag 14 juni 2010

Tänka tänka.

Ja, så var det dags igen. Malin har kommit in i sin årliga tänkarperiod. Det kan handla om enkla saker såsom att man kanske borde städa, och det kan handla om vad fan jag vill göra med mitt liv. Jämt, jämt, jämt återkommer mina tänkarperiod. Så länge jag kan minnas i alla fall. Jag ska ju alltid tänka som mest också när jag ska sova. Varför kan inte någon bara komma hem till mig och ge svar på alla mina funderingar? Nu låter jag nog dystrare än vad jag är. Nej nej, jag är inte ett dugg dyster. Men det tar på hjärnverksamheten när jag ska tänka igenom allt så stategiskt och noggrant. Om någon därute kan ge mig svar på allt jag tänker på, så feel free!

Men ja, förutom min tänkarperiod har jag ju även sommarlovsperiod. Blir jobb om ett par veckor, men fram till dess är det mycket att se fram emot! Närmast är min födelsedag (om det nu är något att se fram emot att jag blir äldre), och sen blir det 45 min lång spelning i Kungsträdgåden (stockholm) på onsdag kl 15.00. Efter det = Gröna lund. love it!!

I helgen, vad gjorde jag då? JO! I fredags firade stora delar av kören Melanies student, och gick sedan vidare till en privat pub och till sist Circus. En väldigt koj kväll må jag säga.. Mmm! På lördagen försökte jag reparera min sönderdruckna mage och åkte till Stockholm med Klas. På dagen blev det hänga med familjen Vogel, på kvällen till stadion för att se på KISS. Ok, jag är inget stort fan av KISS (förlåt Malou..), men jisses motehrfucker va häftigt det var. GRYMT!!

Nu ska jag städa vidare, ikväll kommer Hillis, Klara och Maria hem för lite häng. me likey.

Putsus.

1 kommentar: