torsdag 10 juni 2010

Eskilstuna - check!

Uj uj.. Nu har jag varit otroligt dålig på att skriva. Men har haft det rätt intensivt nu ett tag.. För ovanlighetens skull. Eller inte.

Under ett par veckor nu har det varit mycket skola. Men nu jävlar, nu är det sommarlov sen i fredags! Ja och vad har hänt innan det då.. Jo, den 30 maj var hela Team Picasso ute vid Ängsö och red på pållehästar. Solen sken hela dagen, vi galopperade på ängar och kastade yxa (inte på hästen nej, på tavlan). En helt underbar som var uppskattad av många tror jag! Sen har jag ju varit ute mycket i egna stallet också.. Jag och sanna har för övrigt hittat en helt sanslöst bra ridväg med låååånga galoppsträckor, och en stor äng att flänga fram över i full fart. Sist sken solen och hästarna flög fram genom maskrosor och gräs. Helt fantastiskt.

Well, sen förra veckan var jag och några från klassen ute och käkade på Koh Phangan i Stockholm. Helt makalös resturang, vilken inredning!! Blev åskväder för hela slanten, kändes som vi var i Thailand. Sjukt häftigt. Kan verkligen rekommenderas. Sen, i helgen firade vi med klassen att sommarlovet äntligen börjat. Wonderbar!! Satt i Rolandshovsparken (kanske?), festade vidare i Erikas lägenhet och sen vidare ut till Ett ställe. Blir fan alltid den krogen fattar inte hur vi lyckas. Sen på lördagen blev det myskväll med Klas, väldigt efterlängtat. På söndagen var det ju sen nationaldagsfirande på Djäkneberget med hela kören. Helt fantastisk dag med strålande sol och en trevlig allsång.

Nej fan orkar inte skriva mer nu, var i eskilstuna igår och gick på parken zoo, för att sen uppleva 18-åringarnas utekväll i e-tuna. Men en väldigt lyckad dag/kväll :) Nu ska jag ladda om för student och kiss-konsert i helgen!

Pösse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar