måndag 29 mars 2010

Bajsalicious

Usch jag hatar vissa dagar. Vissa dagar funkar helt enkelt inte, och idag var det en sån dag. Jag har inget speciellt jag kan skylla på, bortsett från bäbisen som skrek på tåget hem, men känner mig bara sjukt nere. Jag är visserligen inte orolig över varför jag är det. Det är liksom jag i ett nötskal. Kan bli nere en hel dag pga ingenting. Tror det kan vara en sorts urladdning. Ta förra veckan t ex. Reparepareparepapluggapluggapluggaplugga.. BOM! Slut. Hej, nu är jag ledig en söndag. Blir en chock för kropp och knopp gissar jag på, därav reagerar jag och blir nere. Doktor Malin, jojomensan!

Sen är ju vädret så grått så det kan inte bli gråare. Och så har jag ont i magen. Och är stressad över skolan. Hmmm ja vad kan jag klaga på mer idag.. Äsch inget gissar jag på. Jag ska tillåta mig vara lite deppig nu någon timme till, sen ska jag träna med Rebecka! Bäst att passa på, damen flyttar ju som det ser ut till Stockholm i höst. Kan ju vara därför jag är deppig också. Äh, blä blä shit the same.

Imorn är det i alla fall rep med underbara rosa & co. Me likey.

Depp depp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar