onsdag 31 mars 2010

Nu tar vi det lilla lugna här..

Ja det gör vi garanterat! Och jag också för den delen. Eller.. neh, det gör jag inte. Men jag borde. Idag har det varit att hämta mamsens bil, ner på stan, iväg och träna med Rebecka, städa lägenhet osv osv.. Snart kommer finaste märy på lite thé också. Men ikväll, då jäklar blire rep igen. Hoppas alla är glada och utvilade då så vi kan ge järnet.

På tal om lördag så måste jag sluta vara så jäkla nervös för att åka ut. Det är absolut inte så att jag tvivlar på hur bra vi i Team Picasso är. Ne ne ne.. Det är bara det att de andra körerna är ju jäkligt grymma de också, och har säkerligen väldans starka låtar inför lördag.. Men va fan, vad kan man göra mer än bara göra sitt bästa, ge järnet och ha så jäkla kul. OM vi, mot all förmodan i hela världen, åker ut så kan vi absolut göra det med hedern i behåll iaf. Men som sagt.. vi ska INTE åka ut. Jag kan lova alla att det vill ni inte, tror nog ni vill se oss i framtiden ;)

Och förresten.. glöm inte att verkligen ta tillvara på era dagar. Om man bara längtar efter något flera veckor fram så kommer perioden däremellan bara bli blank, och den tiden kan ni aldrig få igen. Någonsin. Men ja jag vet, jag var deppig i förrgår och är det fortfarande. Men jag ska försöka leva som jag lär ;)

OCH SÅ SER NI TILL ATT RÖSTA PÅ TEAM PICASSO PÅ LÖRDAG!!

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar