torsdag 1 april 2010

Rösta rösta rösta rösta rösta rösta

Ja ni kanske förstår lite vad jag vill att ni gör? Inte? Jo, alltså jag skulle vilja att ni röstar på Team Picasso nu på lördag. Vi startar som nr 5 på lördag. Ringadingnumret ni ska ringa är 099-40205 eller sma PICASSO till 72400.

Startfältet till lördagen är sjukt starkt. Tv4 har nu avslöjat alla låtar på deras hemsida, så det tolkar jag som att jag får skriva om det också. Moreus tar ju sin schlagerdänga, dvs "Underbar". Hej vad han kommer få röster. Sen har vi ju Mojje med sin "bananindian" eller vad den heter. Hej alla barn, nu vill vi att Mojje vinner. Strömstedt har sin låt "Om", en jäääkla klassiker som alla har hört och gillar. Typ. Sundblad har sin Lets dance-låt, vad den nu heter. Kanske "Let´s dance"? Donnu, men det är iaf en låt alla har hört. Rongedalarna tar sin lilla "it take´s just a minute.." osv osv vad den nu heter. Det är ju deras stora låt som alla kan. Och sen kommer vi med vår otroligt vackra "This moment", som vi för övrigt gör kanonbra. Jag hoppas bara att alla tittare därute tar till sig budskapet av låten och inte bara röstar efter hur fartiga låtarna är.. Marie sjunger som en gudinna och vi har ett grymt arr på låten. Och nästa vecka, då ni.. herregud. Jag lovar att ni vill se oss då.

Så, hjälp oss nu på lördag. We need you, badly!!!!! Och vi vill vara kvar och sprida vår rosa kärlek till alla hemma i soffan och i publiken. Vi kommer vara nr 5 på lördag, därav mindre tid till att rösta. SÅ GLÖM OSS INTE! Ring 099-402 05, eller smsa PICASSO till 72 400.

Come on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar