onsdag 7 april 2010

Atjoo.

Jaha, så blev man ju megaförkyld då. Hade feber igår eftermiddag och svettades som en tok. Repade ändå fram till kl 23. Så idag får man ju skylla sig själv som nästan tappat rösten. Hoppas på att den kan komma tillbaka ikväll till repet igen! Blir honungsvatten och ipren för hela slanten.

Jag börjar även få dåligt samvete över att jag aldrig hinner träffa vänner och familj. Klas får sköta i princip allt hemma med tvätt, mat, städa, hämta mig efter träningar osv.. Märks att han börjar känna sig ensam och så. Han stöttar mig till 100% så det är inte han som ger mig dåligt samvete, utan det är nog mest jag själv. Jag hinner heller inte träffa mina vänner eller min familj. Det gör absolut inte körslaget mindre roligt, då jag älskar den här perioden, alla rep och alla föreställningar. Men som sagt, det är mest jag själv som får lite dåligt samvete. Ska dock försöka sluta ha det, för går jag bara runt och mår dåligt under den här perioden är det ju helt i onödan som jag inte hinner träffa nära och kära.

Så, nu är det bara att shake it off och försöka bli frisk inför helgen!

Snoriga pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar