onsdag 24 mars 2010

Finito!

Well oh well.. skrev en 3-timmars tenta idag på 1 timme. Vet inte om det betyder bra eller dåligt, det får visa sig.

ÄNTLIGEN lyser solen lite idag.. Hur jäkla skönt som helst. Min kära vän Sandra lockade fint med hennes morgon som innebar termosmugg med kaffe och en vårpromenad ute i solen. Det fanns en tid när jag hann med sånt också, men för tillfälligt får jag i princip lov att planera in telefontider med mina vänner så ja.. Promenader får bli i sommar. Dock känner jag att jag saknar att ha tiden att umgås med vänner.. Eller bara att stanna kvar i Stockholm och gå och fika. Eller hinna åka hem till mina föräldrar. Mina dagar består i princip av skola, hemma-studier och sen rep. Himla bra att repen är så roliga i alla fall, annars hade jag aldrig orkat..

Ikväll är det rep igen med inriktning koreografi. Det kommer bli så GRYMT bra!! Igår satte vi all sång, så idag blire till och svettas några liter. Mucho bien. Om allt blir som vi tänkt det så kommer vi äga scenen, det kan ni vara så sääkra på. Bara några dagar kvar nu till helgen..

Och vad ska ni göra på lördagkväll kl 20.00?

JO! Sätta på tvn, slå på tv4 och rösta ROSA! Smsa Picasso till 72400 så får ni se oss rosa tårtbakelser en vecka till åtminstone.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar