måndag 22 mars 2010

Trött men så jäkla taggad!


Ujuj denna vecka kommer bli sjukt intensiv.
Tenta imorgon som jag knappt öppnat böckerna till (brukar inte vara så smart..) och en OTROLIGT bra låt att repa in inför andra programmet av körslaget. Nu jäklar ska vi visa vart ribban ska ligga i programmet, vänta ni bara ;)

All week long kommer nog vara fullsmockad av saker att göra. Tenta, rep, häst, träning, familj, vänner och sen HELG och dags att shaka ass. Det blir göy det!!

Nu är det dags att dra på sig ridkläderna och ut i snöslasket.. GE MIG VÅR!
Uppdatering
Var ute i skogen och lullade runt med Sanna idag. Tror inte vi var alltför populära hos Lillen och Putte, då snön var så pass djup att den nådde upp till magarna på dem. Men vi hade det rätt skönt uppe i sadeln iaf.
Har nu varit hemma och pluggat inför bajs-forskningsmetodik. Man trodde ju man skulle slippa matematik när man valde socionomprogrammet men icke. Hoppas på att jag skrapar ihop ett E iaf.
Har börjat känna mig otroligt hängig idag. Är jättetrött, ont i kroppen och har ont i magen typ konstant. Antar att man är lite slutkörd, främst pga av skola då. Tur att repen är så pass roliga, det får en att kämpa vidare! Är visserligen inte troende, men tänkte försöka be en bön eller nå till något ställe så jag inte blir sjuk.. Pliiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar