måndag 17 maj 2010

Hel igen!

Uj uj. Min kalender alltså.. Jag har nog inte en ledig helg fören midsommar. Helt sjukt.. men kul!!
Nu har det varit massa plugg i alla fall, varit och tränat med mams, vinkväll (som för övrigt var sjukt lyckad) med Ellsan i lördags och en hel söndag med Klas. Eller ja, söndag kväll tillbringades även med min underbara kör. Blev sång och dansrep inför veckans många spelningar. Ska bli superkul!

Igår, måndag, fick jag ju även äran att träffa kören igen i studion. Jäklar vad kul det var, precis så ska det vara!

Så, veckans spelschema:

19 maj - Lunchspelning på First Hotell
20 maj - Domkyrkan för alla konfirmander
21 maj - Allsång på Stora torget kl 18-19
22 maj - Invigning Disco-sm
22 maj - Spelning Hallstahammar

Sen på kvällen den 22 maj blir det grillkalas med kör och nära och kära.. Kan nog bli myspys deluxe! Btw.. 21 maj ska jag även ta min oskuld i tatuering.. Gaah, smärta på hög grad. Jag undrar ibland varför jag ska utsätta mig för det när jag hatar smärta och har nålfobi. Smart drag.

Pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar