torsdag 20 maj 2010

Kyrkostund har guld i mund.

Jaa nu har gig-veckan börjat som jag så längtat efter! Igår var det lunchspelning på First hotell. Blev väldans uppskattat, fick den kladdigaste och godaste chokladtårtan i mitt liv och knöt lite kontakter med business-folk. Sen var jag, Jeanette och Rebecka otroligt duktiga också och satt med forskningsrapport till kl 18 efter det.. Dutti dutti.

Sen idag var jag först ute i stallet med mamsen och Zigge. Var ute på ridtur/skogspromenad, hälsade på två älgar och bara hade det allmänt bra. Klarblå himmel och sol, inte fel alls. Blev lite fika sen med Jonna ute på gräsmattan. Underbar förmiddag! Efter det var jag, Jeanette och Rebecka dutti dutti igen med rapport. Analysen är färdig, yihoo! Well, sen på kvällen hade vi spelning i domkyrkan för alla blivande konfirmander. Jon från idol var där och Mathias från EMD. Mycket trevligt, headsets och allt! MJ fo sho, mhm that´s right..

Imorn = tatueringsdags och allsång. Tatueringsdags.. jisses mf, ge mig valium.

Förövrigt, en liten tanke. Jag cyklade till friskis häromdan. Några gubbar gick mitt på cykelbanan så jag plingade för att inte köra över dem. Herregud va de blängde! Man kan ju undra, vill folk hellre bli överkörda än att bli plingade på? Världen är bra underlig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar